פורטל נוער "הייתי צריכה להסתכל פעמיים": מותג הקפה שהשתמש בסלוגן נאצי
כתבה זאת פורסמה באתר ynetbiz בתאריך 10-5-26 בשעה 16:30, יציאה לעמוד הכתבה, חזרה לאתר החדשות.
פאודה עונה 2 פרק 4
Facebook Google Twitter Digg Reddit LinkedIn StumbleUpon Email
"הייתי צריכה להסתכל פעמיים": מותג הקפה שהשתמש בסלוגן נאצי
מה דעתך על הידיעה? תן תגובה!