פורטל נוער מדוע בנק ישראל לא משקיע בזהב? ”בחכמת בדיעבד הייתי אומר למה לא השקעתי”
כתבה זאת פורסמה באתר sponser בתאריך 28-1-26 בשעה 11:54, יציאה לעמוד הכתבה, חזרה לאתר החדשות.
פאודה עונה 2
Facebook Google Twitter Digg Reddit LinkedIn StumbleUpon Email
מדוע בנק ישראל לא משקיע בזהב? ”בחכמת בדיעבד הייתי אומר למה לא השקעתי”
מה דעתך על הידיעה? תן תגובה!