פורטל נוער "לא מבסוט שהנפקנו בשווי נמוך מהמתוכנן, אבל שמח שהמשקיעים הרוויחו"
כתבה זאת פורסמה באתר themarker בתאריך 24-5-22 בשעה 13:21, יציאה לעמוד הכתבה, חזרה לאתר החדשות.
Corona Map
Facebook Google Twitter Digg Reddit LinkedIn StumbleUpon Email
"לא מבסוט שהנפקנו בשווי נמוך מהמתוכנן, אבל שמח שהמשקיעים הרוויחו"
מה דעתך על הידיעה? תן תגובה!