שישה עובדי רשות הטבע והגנים חזרו היום לעבודה לאחר שלושה ימי בידוד בהתאם להנחית משרד הבריאות כתבה זאת פורסמה באתר rotter בתאריך 24-2-20 בשעה 12:35, יציאה לעמוד הכתבה, חזרה לאתר החדשות. בשבילה גיבורים עפים
שישה עובדי רשות הטבע והגנים חזרו היום לעבודה לאחר שלושה ימי בידוד בהתאם להנחית משרד הבריאות
מה דעתך על הידיעה? תן תגובה!