פורטל נוער "רוצים לקחת לי את החניה כי אני רני רהב"
כתבה זאת פורסמה באתר mako בתאריך 24-1-18 בשעה 18:39, יציאה לעמוד הכתבה, חזרה לאתר החדשות.
התקנת פורום
Facebook Google Twitter Digg Reddit LinkedIn StumbleUpon Email
"רוצים לקחת לי את החניה כי אני רני רהב"
מה דעתך על הידיעה? תן תגובה!