פורטל נוער "חייתי בלה־לה לנד, נכנסתי לאופוריה, ואז באה הנפילה"
כתבה זאת פורסמה באתר israelhayom בתאריך 5-1-17 בשעה 20:41, יציאה לעמוד הכתבה, חזרה לאתר החדשות.
Corona virus 2019
Facebook Google Twitter Digg Reddit LinkedIn StumbleUpon Email
"חייתי בלה־לה לנד, נכנסתי לאופוריה, ואז באה הנפילה"
מה דעתך על הידיעה? תן תגובה!