פורטל נוער "יש קוד לבוש כי רצינו שאנשים ירגישו כמו בפריז"
כתבה זאת פורסמה באתר mako בתאריך 21-1-15 בשעה 15:54, יציאה לעמוד הכתבה, חזרה לאתר החדשות.
פאודה פרק 4 עונה 2
Facebook Google Twitter Digg Reddit LinkedIn StumbleUpon Email
"יש קוד לבוש כי רצינו שאנשים ירגישו כמו בפריז"
מה דעתך על הידיעה? תן תגובה!