סייבר ארק הישראלית החלה להיסחר בנאסד"ק - והמניה מזנקת ב-47%
כתבה זאת פורסמה באתר themarker בתאריך 24-9-14 בשעה 18:50,
יציאה לעמוד הכתבה
, חזרה לאתר ה
חדשות
.
כפולה
סייבר ארק הישראלית החלה להיסחר בנאסד"ק - והמניה מזנקת ב-47%
מה דעתך על הידיעה? תן תגובה!