מחקר: שתיית 5 כוסות תה מקטינה את הסיכון לסרטן הערמונית בשליש
כתבה זאת פורסמה באתר rotter בתאריך 28-7-13 בשעה 18:37,
יציאה לעמוד הכתבה
, חזרה לאתר ה
חדשות
.
ptusv
מחקר: שתיית 5 כוסות תה מקטינה את הסיכון לסרטן הערמונית בשליש
מה דעתך על הידיעה? תן תגובה!