פרופ` דני גוטווין: "העלאת המע"מ היא פתרון עצלני, פוגעני ולא ראוי"
כתבה זאת פורסמה באתר themarker בתאריך 29-5-13 בשעה 09:15,
יציאה לעמוד הכתבה
, חזרה לאתר ה
חדשות
.
בשבילה גיבורים עפים פרק 8
פרופ` דני גוטווין: "העלאת המע"מ היא פתרון עצלני, פוגעני ולא ראוי"
מה דעתך על הידיעה? תן תגובה!