ישלם מחיר כבד? העונש החמור שהתביעה דורשת לגזור על יו"ר ההתאחדות הספרדית לשעבר

פרשת הנשיקה האסורה שהדביק לואיס רוביאלס לשחקנית הנבחרת ג'ניפר הרמוסו עדיין בכותרות • לחץ על בית המשפט לשלוח אותו אל מאחוריי סורג ובריח

רוביאלס כופה עצמו על הרמוסו. צילום: אי.פי

יו"ר ההתאחדות הספרדית לכדורגל לשעבר, לואיס רוביאלס, לא מפסיק להסתבך, וכעת עשוי למצוא את עצמו משלם מחיר כבד על הנשיקה האסורה שכפה על שחקנית הנבחרת ג'ניפר הרמוסו בטקס חלוקת המדליות והנפת הגביע העולמי האחרון.

העבודות בקאמפ נואו | רשת X

רוביאלס, שלאחרונה מואשם גם בעבירות כלכליות ומסתתר, לטענת הקטגורים, ברפובליקה הדומיניקנית, קיבל היום (רביעי) את הבשורה כי התביעה במשפט הנשיקה דורשת להחמיר איתו ולא להסתפק בקנס כספי כבד. דרישת התביעה היא מאסר בפועל לתקופה של שנתיים וחצי.

התביעה לא עוצרת כאן, וטוענת ששלושה אנשי כדורגל נוספים אשמים בכך שכפו עצמם על שחקניות הנבחרת. מדובר במאמן לשעבר חורחה וילדה, מנהל השיווק של ההתאחדות הספרדית רובן ריברה והמנהל הספורטיבי של נבחרת הגברים ושחקן העבר אלברט לוקה. על כל אחד מהם דורשת התביעה להטיל עונש מאסר של שנה וחצי בפועל.

ובחזרה לרוביאלס. התביעה דורשת שלעולם לא יורשה עוד לעסוק בתחום הספורט, שייקנס בעשרות אלפי אירו ושיוצא נגדו צו הרחקה מהרמוסו לתקופה של ארבע שנים (200 מטר) ושלא יותר לו ליצור איתה כל קשר.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר