יברח לאיטליה? בנו של כוכב העבר בדרך לצעד מפתיע במיוחד

דניאל מלדיני, קשרה ההתקפי של מילאן המושאל העונה למונזה ונמצא בכושר נהדר, עשוי לשחק בנבחרת וונצואלה, שם נולדה אימו ולוותר על הזכות לשחק עם מדי האזורי לאור ההתעלמות של לוצ'יאנו ספאלטי ממנו עד כה

מלדיני ג'וניור בפעולה. צילום: AP

מגיל צעיר מאוד ידע דניאל מלדיני מה הייעוד שלו בחיים. ככה זה כשאביך הוא פאולו מלדיני וסבך הוא צ'זארה, שניים מהשחקנים הגדולים ביותר בתולדות הכדורגל האיטלקי. מלדיני ג'וניור, המשחק כקשר התקפי, גדל במילאן ומושאל העונה למונזה, עשוי בימים הקרובים לעשות צעד מפתיע במיוחד ולבחור לשחק בנבחרת ונצואלה, שם נולדה אימו ולוותר על הזכות להיות חלק מנבחרת איטליה בעתיד.

מלדיני נמצא לאחרונה בכושר נהדר ובחמשת המשחקים האחרונים של מונזה הוא כבש שלושה שערים והוסיף בישול בניצחון על מילאן, שכאמור אליה הוא שייך. למרות היכולת הטובה, מאמן נבחרת איטליה לוצ'יאנו ספאלטי לא זימן אותו לצמד משחקי ההכנה מול ונצואלה ואקוודור, מה שמעלה דיווחים כי הוא מאס בכך וכעת בגיל 22 הוא בדרך לבצע מהלך משמעותי להמשך הקריירה שלו.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

ונצואלה מעולם לא העפילה למונדיאל אבל הגיעה לרבע גמר הקופה ב-2019 ותשחק גם בקופה הקרוב בארה"ב.  את הסגל שלה לא מפארים כוכבים גדולים במיוחד ובעיקר שחקנים מהליגות בברזיל, ארה"ב והליגה המקומית, כך שמלדיני צפוי לקבל מעמד של כוכב בנבחרת הדרום אמריקאית.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר