התקדמות בפרויקט פינוי בינוי גדול בגבעתיים: אושרה בקשה להיתר בתנאים במתחם ההסתדרות ג' בגבעתיים הכוללת הריסת 4 מבנים קיימים בהם 115 דירות ברחובות ההסתדרות, המאבק ו- כ"ג. על פי התוכנית התקפה במתחם, במקום הדירות הישנות ייבנו 332 דירות חדשות לצד שטחי מסחר בהיקף של כ-1,200 מ"ר . הפרויקט, אותו יוזמת חברת אביב ייזום, חברה בבעלות משותפת של מליסרון וקבוצת אביב, יכלול 3 מגדלים בני 24 קומות כל אחד. בנוסף, המתחם יכלול גם שטחים הכוללים חדר כושר, יוגה ופנאי ו- 500 מ"ר של מבני ציבור. לאחר מילוי התנאים, תוכל החברה לצאת לדרך עם הפרויקט.
בהמשך לפרויקט זה שכאמור נמצא בשלב היתר הבנייה, נמסר מהחברה כי: "אנו מקדמים פרוייקטי התחדשות עירונית נוספים במתחמים ד'-ו' ו-יא'-יב' ברחוב ההסתדרות בגבעתיים לבניית סך כולל של 1,505 דירות ב- 11 מגדלים לצד כ-4,000 מ"ר מסחר. בנוסף מקדמת אביב ייזום פרויקטים נוספים של התחדשות עירונית בגבעתיים בעיקר באזור תחנות המטרו העתידיות תוך שיתוף פעולה מלא עם הדיירים".
1 צפייה בגלריה
פינוי בינוי בגבעתיים מתחם ההסתדרות ג' חברת אביב ייזום
פינוי בינוי בגבעתיים מתחם ההסתדרות ג' חברת אביב ייזום
פינוי בינוי בגבעתיים מתחם ההסתדרות ג' חברת אביב ייזום
(אלכס לובימוב)
אדריכל פרויקט ההסתדרות גבעתיים מטעם אביב ייזום הוא משרד אדריכלים יסקי מור סיון. משרד עוה"ד המלווה את הפרויקט מטעם אביב ייזום הינו משרד ח. נועם ושות'. ב"כ בעלי הדירות בפרויקט מתחם ההסתדרות ג' הוא משרד ליאור עמידר ושות'.
דפנה הרלב מנכ"ל אביב ייזום דפנה הרלב מנכ"ל אביב ייזום צילום: יהונתן בלום

דפנה הרלב מנכ״לית אביב ייזום הוסיפה: "אנו מודים שוב על הבעת האמון של בעלי הדירות והבחירה בנו לביצוע פרויקט ההתחדשות העירונית המיוחד והנרחב במתחם ההסתדרות בעיר. המגדלים במתחם עתידים להפוך אזור וותיק בלב העיר גבעתיים לחדשני ומבוקש ולייצר ערך מוסף לבעלי הזכויות במתחם שהינם שותפים מלאים שלנו לדרך. הקרבה לתל אביב ולמוקדי הבילוי, המסחר והמסעדות של העיר ולצירי תחבורה ראשיים, הופכים את הפרויקט לאטרקטיבי במיוחד. אביב ייזום תמשיך לפעול לאיתור הזדמנויות נוספות בתחום המגורים, המתאפיינות במיקומים אטרקטיביים ובפרמטרים נוספים התואמים את האסטרטגיה העסקית שלנו, הן באמצעות רכישת קרקעות חדשות לבנייה והן בפרויקטי התחדשות עירונית".