שתף קטע נבחר

עודד קטש האריך את חוזהו בהפועל ירושלים

בעקבות ההצלחה העונה עם הזכייה בגביע המדינה, ההעפלה לרבע גמר ליגת האלופות והמיקום הגבוה בליגה, הנהלת האדומים בחרה להמשיך את ההתקשרות עם המאמן סוף עונת 2019/20. חומסקי: "אמרתי לו שהחלום שלי זה שהוא יהיה פרגוסון שלנו". בקבוצה הודיעו כי עצרו את ההליכים המשפטיים נגד חברי ארגון הבריגדה

הפועל ירושלים תארח מחר (רביעי) את המשחק הראשון מבין שניים ברבע גמר ליגת האלופות נגד טנריף. הערב הודיעה הקבוצה כי האריכה את החוזה של המאמן עודד קטש בשנה נוספת עד סיום עונת 2019/20. "אני שמח מאוד, מתרגש ורוצה להודות על הקרדיט וההערכה", אמר קטש במסיבת העיתונאים לקראת המשחק נגד הספרדים.

 

"עצם העובדה שזה קורה באמצע השנה מראה שהמועדון הזה מתרכז בדרך ולא רק בתוצאות. חיכיתי לאמן במועדון בסדר גודל כזה המון שנים, שמח שיש המשכיות", הוסיף המאמן.

 

  (צילום: הפועל ירושלים)
(צילום: הפועל ירושלים)

 

על המפגש נגד טנריף, אמר קטש: "זו משימה חשובה למועדון, אתגר גדול. יהיו שני משחקים קשים. נצטרך את האוהדים בשיאם, גם מבחינה מספרית וגם מבחינת האנרגיות, זה חשוב לנו".

 

אחד מהשותפים, אייל חומסקי, הוסיף: "אמרתי לעודד בתחילת העונה שהחלום שלי זה שהוא יהיה פרגוסון של הפועל ירושלים. יש פה משהו מיוחד בארגון ובקבוצה הזאת, במשפחתיות, בדרך ובצורת חשיבה". המנהל המקצועי, יותם הלפרין, אמר: "זה טבעי שעודד ממשיך איתנו. הוא התווה פה דרך וזו הבעת אמון לפני המשחק מול טנריף בליגת האלופות".

 

עודד קטש במסיבת העיתונאים (צילום: עמית שאבי)
קטש עם חומסקי והלפרין(צילום: עמית שאבי)

 

המנכ"ל, גיא הראל, סיכם: "היה לנו ברור בשלב די מוקדם כשראינו מה קורה שעודד הולך להישאר איתנו. היה רצון אמיתי של שני הצדדים, עשינו משא ומתן כי היה צריך לעשות, אבל זה היה ברור שנמשיך ביחד. התארים הבאים נמצאים על השולחן ואנחנו כמובן נלחמים עליהם".

 

הרגעת הרוחות עם הבריגדה

בסיום מסיבת העיתונאים הודיעה הקבוצה כי היא עוצרת את ההליכים המשפטיים נגד האוהדים שקיללו בין השאר את הראל וגרמו למועדון נזק כלכלי בעקבות התנהגותם לאחרונה: "אנו עומדים בפתחם של ימים מרגשים העשויים להיות היסטוריים בחיי המועדון. כולנו, כמשפחה, רוצים ומעוניינים בטובתה והצלחתה של הקבוצה. על כן ולאור שיחות שמתקיימות, המועדון משהה את כלל ההליכים האישיים נגד אוהדים ספיציפיים, לרבות כל הליך משפטי ו/או פנימי של המועדון".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים