אישום: סוטה סדרתי צילם מתחת לחצאיותיהן של עשרות נשים

ריצ'ארד זידאן הטריד מינית מאות נשים שהגיעו למאפייה בה עבד בחיפה, כך לפי האישום • אישה שתפסה אותו מצלם מתחת לחצאיתה – הביאה למעצרו

צילום: getty // צילם מתחת לחצאית (אילוסטרציה)

כתב אישום חמור הוגש היום לבית המשפט השלום בחיפה נגד ריצ'ארד זידאן, (23) עובד מאפייה מחיפה, בביצוע למעלה מ-100 עבירות של מעשה מגונה, פגיעה בפרטיות ושיבוש מהלכי משפט.

על פי כתב האישום, בין אוגוסט 2013 ליוני 2016 עבד זידאן כמוכר במאפייה בחיפה. במסגרת עבודתו, הוא צילם את איבריהן המוצנעים של נשים רבות, אם מעל הבגדים או בכמה מקרים כשניסה להתכופף ולצלם בעזרת הטלפון הסלולרי שלו מתחת לחצאיותיהן של הנשים

לפי כתב האישום, החל מחודש ינואר 2014 ועד לתאריך 20.06.16 במספר רב של הזדמנויות צילם זידאן בווידאו באמצעות המצלמה בטלפון, נשים שאינן מוכרות לו ללא ידיעתן וללא הסכמתן. ב-62 הזדמנויות שונות, הוא צילם נשים כאשר הוא מתמקד עם המצלמה בישבנן, בחזה שלהן ובאיבר מינן מעל בגדיהן.

ב-40 הזדמנויות נוספות, הוא צילם נשים, כאשר הוא מתמקד עם המצלמה בישבנן, בחזה שלהן ובאיבר מינן מעל בגדיהן ותוך כדי כך, הוציא את איבר מינו ממכנסיו. בנוסף, ב-6 הזדמנויות, הנאשם הצמיד את איבר מינו לישבנן של הנשים וניסה לחכך בהן את איבר מינו, כך לפי האישום.

ב-21 הזדמנויות נוספות, לפי האישום, צילם זידאן נשים כאשר הוא מתמקד עם המצלמה בישבנן, בחזה שלהן ובאיבר מינן מעל בגדיהן, קירב את שפתיו לישבנן וביצע תנועות המדמות נשיקה לעבר ישבנן. ב-13 הזדמנויות נוספות, הכניס זידאן את הטלפון הנייד שלו בין רגליהן של נשים אשר לבשו חצאיות וצילם את רגליהן, תחתוניהן, איבר מינן וישבנן. בנוסף, בשתי הזדמנויות שונות, בתחנת אוטובוס, הוציא הנאשם את איבר מינו ממכנסיו, בזמן שנשים יושבות בתחנה, כך לפי האישום.

ההטרדה הסדרתית נפסקה רק כאשר מ', אישה שהוטרדה על ידי הביאה לתפיסתו, כך לפי האישום. מ' נכנסה למאפייה בה עבד לבושה בחצאית. זידאן התקרב לעברה, נעמד מאחוריה כשהוא אוחז בטלפון והתכופף על מנת לנסות לצלם את איבריה המוצנעים מתחת לחצאיתה. מ' דיווחה על המקרה למשטרה, ושוטר הגיע למאפייה. כשניסה השוטר לברר עם זידאן היכן מכשיר הטלפון שלו, השיב לו: "שברתי אותו וזרקתי לים", אך הטלפון אותר על ידי אזרח בחצר של בניין סמוך, עם התמונות והסרטונים של עשרות הנשים אותם צילם, כך לפי האישום.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר