שישה עצורים נוספים בפרשת 1131

בלשי היאחב"ל פשטו הבוקר על בתיהם של ששה חשודים • הפרשה מסתעפת ובמסגרתה נחקרים שבעה מקרי רצח ועבירות נוספות

מוטי חסין, יורשו של אברג'יל ואחד העצורים בפרשה // צילום: גדעון מרקוביץ' // מוטי חסין, יורשו של אברג'יל ואחד העצורים בפרשה // צילום: גדעון מרקוביץ'

פרשת 1131 ממשיכה להסתעף: לאחר שבחודש אוגוסט האחרון הוגשו כתבי אישום כנגד בכירים בעולם התחתון, עצרו הבוקר בלשי היאחב"ל חשודים נוספים בעבירות חמורות וביניהן יבוא וסחר בסמים מאירופה ומדרום אמריקה, ניסיונות לרצח ושבעה מקרי רצח שונים. כששה חשודים נעצרו הבוקר בבתיהם לאחר פשיטה של כוחות המשטרה בעקבות מידע מוקדם שהיה בידיהם.

מדובר בשלב השלישי של פרשה 1131 במסגרתה נחקרו מספר מקרי רצח מסתוריים שהתרחשו במשך מספר שנים וביניהם, הרצח של ג'ורדן אזולאי, שגופתו נמצאה בחולות פלמחים ורציחתו של העבריין איציק גפן שנרצח בשנת 2011.

בין החשודים בפרשה ניתן למצוא את שמו של של מוטי חסין, שנחשב ליורשו של יצחק אברג'יל. חסין חשוד במעורבות במקרה הרצח של איציק גפן, ויחד עם עוד ארבעה חשודים נוספים, חשוד במעורבות ברציחתו של ג'ורדן אזולאי.

עצורים נוספים ששמם אושר לפרסום הם עמית פוגל ושלמה ניאמצ'יק שחשודים במעורבות באותו מקרה הרצח שאירע בחולות פלמחים.

שלמה ניאמצ'יק בבית המשפט // צילום: גדעון מרקוביץ'

עד כה הותר לפרסום כי במסגרת הפרשה נחקרו אירועי הרצח של: ג׳ורדן אזולאי, שרון מזרחי, יצחק גפן, מור אלגרבלי, משה אנחייסי, רמי אמירא  ובר כהן.

מהמשטרה נמסר כי מדובר בפרשה מסועפת וחמורה שפרטים רבים אודותיה טרם הותרו לפרסום. מהחומרים שמותר לפרסם עד כה עולה כי מדובר בגל שלישי של מעצרים ויתכן כי בהמשך נראה מעצרים נוספים של חשודים המעורבים בעבירות הקשורות לפרשת 1131.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר