6 טיפים לשיפור הרושם הראשוני: לבוש ביזנס- קז’ואל

"מלתחת העבודה הממוצעת היא זכירה בדיוק כמו מצגת פאוור פוינט": מסבירה, סמנכ"לית השיווק של חברת האופנה לעסקים, יונידרס, דינה חזוט, "הנה 6 טיפים לבלוט עם כמה שדרוגים חכמים"

צילום: //

קוד לבוש ממוצע נראה לעיתים כמו מתנה משמיים כשמתחילים לעבוד במקום חדש, אך זהירות, זה יכול להיות מבחן או אפילו מלכודת, שעשויה למנוע ממך להיות חלק מהקליקה במשרד. סגנון לבוש ביזנס- קז’ואל מאפשר לבטא את האישיות והסגנון ולכן הוא כל כך מסוכן. גברים לא תמיד חושבים על מה הבגד שהם לובשים משדר. מה שעבורך הוא “קול אבל בשליטה” עשוי להתפרש לקולגות במשרד כ”מרושל ומסורבל”. הנה מספר צעדים פשוטים כיצד תוודא שהבגדים שאתה לובש לעבודה, עובדים גם בשבילך:

  1. צעד לכיוון הנכון

משרד שמתלבש בסגנון קז’ואלי/יומיומי עשוי להתיר את הרסן מהקוד לבוש באזור הנעליים, אבל תחשוב פעמיים לפני שאתה מחליף את הנעליים לסניקרס האהובות. אם אתה רוצה לבחור בנעליים יותר יומיומיות, תחפש דגם שעשוי מחומרים איכותיים כמו ז’מש או עור דמוי תנין. הנעל הנכונה תשדר שאתה אקטיבי, ידידותי ובחור נגיש בסך הכול.

  1. למד להפריד ולמשול

האם אתה מחזיק בארון ג’קט ישן או חליפה? פירוק חליפה קשוחה לחלקים נפרדים תייצר מלתחה רב גונית. אפשר לשלב בין ג’קט של חליפה למכנסי בד, או מכנסיים עם סריג מעל החולצה; צבעים נייטרליים כמו כחול נייבי ואפור הם רבגוניים וורסטילים, במיוחד אם הבד מהם הם עשויים הוא בעל טקסטורה או דוגמא. יחד עם זאת, הימנע מכל פריט שהוא דק ובעל ברק משיי, זה פשוט נראה זול.

  1. אל תזניח את הצוואר

אם כישוריי עניבת העניבה בקשר וינדזור התנוונו, אבל אתה עדיין כמהה למראה הסמכותי של עניבת עניבה, נסה להסתפק בעניבה מבד, ולא משי, שקשירתה קלה יותר. צורתה הצרה והטקסטורה העדינה של העניבה מבד משדרת נינוחות, זאת לעומת העניבות ממשי או המודפסות.  בנוסף, מומלץ ללבוש את העניבה העדינה עם חולצה בעלת דוגמא, אחרת השילוב עלול לעשות רושם לבוש מדי.

  1. אמנות הפרטים הקטנים

שימוש באביזרים מראה שאתה מקפיד ומכבד ירידה לפרטים. מטפחת בכיס החולצה משדרגת כל מראה, יחד עם זאת ישנם אנשים שמיד שמים לב לאביזרים שעל פרק כף היד והרגליים. לגברים הרי אין הרבה חלקים לקשט, לכן לבישת שעון מתכתי עם רצועת עור או נעליים איכותיות – יצלחו הרבה יותר מעבר למאמצים בחדר הכושר להראות גוף מטופח.

  1. דע מתי לרדת ברמה

קז’ואלי לא אומר משוחרר, לכן ככל שתלבש בדים שהם נופלים ורחבים כך תיראה לא רציני. אם הבגד יהיה גדול מדי אפילו בחצי מידה תיראה פחות בכושר פיזי, מיומן או בעירנות. לעומת זאת אם הבגדים יושבים בדיוק על מסגרת הגוף, זה ישדר לעמיתיך דייקנות וירידה לפרטים ואם תתלבש עם בדים קשים רעיונותייך יתפסו חזקים יותר.

  1. לא לפחד מהאפלה

שמור את הג’ינס הדהוי והקרוע לברביקיו משפחתי. כשאתה מתלבש ליום עבודה בחר במכנסי דוקרס בגזרה סקיני ללא מראה WASH וללא קרעים, שלב עם המכנס ג’קט ספורטיבי עם חולצה מכופתרת מכותנה על מנת להיראות יותר סמכותי. מכנסי אריג הם הכלאה בין ג’ינס לבין מכנסיים קז’ואליים, והם דרך פשוטה ולא פורמלית מדי על מנת להכניס ולשלב צבע לתוך קוד הלבוש לעבודה.

לפרטים נוספים לחץ כאן

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר