וירצר // צילום: דניאל קמינסקי // וירצר

"פרינג' זה לנשמה"

דניאלה וירצר, שרבים זוכרים אותה מהטלנובלה "לחיי האהבה", היא שחקנית תיאטרון ומנחה בטלוויזיה החינוכית • עכשיו היא משחקת בהצגה חדשה, "מיקו וצ'יקו", בתיאטרון הסמטה

עבור הילדים ובני הנוער דניאלה וירצר (31) היא המנחה של התוכנית היומית בטלוויזיה החינוכית. עבור המבוגרים היא השחקנית ההיא מהטלנובלה "לחיי האהבה". מיטיבי לכת אולי מזהים אותה גם מהתיאטרון, שם היא משחקת בשנים האחרונות.

רוצים לקבל עוד עדכונים? הצטרפו לישראל היום בפייסבוק

עכשיו משחקת וירצר בהצגת פרינג' חדשה בתיאטרון הסימטה בשם "מיקו וצ'יקו". ההצגה, בבימויו של אורי הוכמן, תעלה ב־25 בדצמבר בבימויו של אורי הוכמן, והיא מבוססת על סרט אמריקני בשם "צ'אק ובאק". העלילה עוסקת בצ'יקו (עמי סמולרצ'יק), שחי עם אמו כל השנים. כשהיא הולכת לעולמה הוא מזמין להלוויה את מיקו (אייל שכטר), חבר ילדות שהקשר איתו נותק במהלך השנים. המפגש המחודש של השניים מבליט את הפערים ביניהם שלא ניתנים לגישור.

"זו הפקה נורא כיפית", מספרת וירצר, "אני משחקת את קארין, הארוסה של מיקו. אנחנו חיים בעולם משלנו, עומדים להתחתן, והנסיעה שלו להלוויה פותחת משהו חדש ולא ברור. זה חצי מותחן בלשי. קארין מתווכת בין שניהם, משמשת מעין מבוגרת אחראית".

בשנים האחרונות שיחקת בהפקות עתירות תקציב בתיאטרון הקאמרי. איך המעבר לפרינג'?

"זו מערכת מאוד שונה, אבל מבחינת המחויבות שלי כשחקנית אין הבדל. אני עובדת באותה צורה. יש משהו בפרינג' שמאפשר לך לבחור יותר בקפידה את הפרויקטים. התקציבים, לצערי, באמת מאוד דלים, אז כן אבחר את הפרויקטים שאני באמת מאוד אוהבת ושבא לי לעשות. זה הרבה פעמים נטו לנשמה".

בקרוב תצטלם וירצר לסרט קולנוע חדש, ובינתיים היא מנחה תוכנית לילדים בחינוכית 23 לצד בן פרי. "אני מתה על זה", היא אומרת, "חשוב לי שהתוכן יהיה בגובה העיניים וגם מספיק אינטליגנטי. אני מאוד מכבדת ילדים, ואני גם שמחה וגאה כשהורים ניגשים אלי ואומרים לי שזה הדבר היחיד שהילדים שלהם רואים".

מה עם סדרות טלוויזיה? בתור מי שצברה קילומטראז' של סדרות וטלנובלות, יש משהו על הפרק? 

"תמיד יש רצון לעשות טלוויזיה. אני אשמח לעשות טלוויזיה, אבל זו גם לא תהיה טרגדיה מבחינתי אם לא אעשה. אין הפרדה היום בין שחקן שעושה דרמה ישראלית איכותית לשחקן שמשתתף בטלנובלה. כולם צריכים להתפרנס וכל המדיות התערבבו".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו